Companyia La Copla de Wisconsin

Per què associem Rocío Jurado amb l'Espanya cañí i Alaska amb la contracultura dels vuitanta quan "la más grande" va cantar a l'empoderament i a la masturbació femenina, mentre que Olvido Gara fa anys que col·labora amb la ràdio de la Conferència Episcopal? Té a veure amb l'apropiació que va fer el franquisme de la cançó espanyola? Té a veure amb el model de dona que projecta cada artista i el públic al qual es dirigeix? Té a veure amb qüestions musicals, estètiques o de classe? "Cançons que acaben en fade out" intenta respondre aquestes preguntes des de l'escena, convertint una recerca musicològica en una conferència performativa amb mirada feminista, ànima folklòrica i música en directe.

"Una conferència performativa i cantada sobre feminisme i dissidència sexual en la música de la Transició espanyola. Un projecte guanyador de la Beca Odisseu Eòlia i+D 2022."

Autoria: Salvador S. Sánchez, Cinta Moreno Carranza i Joel Moreno Codinachs. . Idea original: Salvador S. Sánchez. . Ajudantia de direcció: Rocío Manzano. . Fotografia: Núria Gàmiz. . Producció: La Copla de Wisconsin / Teatre Eòlia Produccions. . Premis: Beca Odisseu Eòlia i+D 2022