Steffi Batlle: “No ha de ser notícia que una dona sigui la CEO del Bàsquet Girona”

L'única dona que ocupa el lloc de primera directiva en un club de l'ACB protagonitza un nou episodi del podcast Girona Valley

Steffi Batlle durant la gravació del podcast

Steffi Batlle durant la gravació del podcast / La Factoria

Redacció

Steffi Batlle és la nova CEO del Bàsquet Girona i l’única dona amb aquest càrrec a l’ACB. La nova directora general estrena nomenament en un moment de gran reptes per al club després de la seva primera temporada a l’ACB. Ho explica en un nou episodi del podcast Girona Valley, impulsat per Diari de Girona i l’agència de comunicació digital La Factoria per promoure les idees, la innovació i l’emprenedoria a les comarques gironines. 

Exigència i talent són els seus ingredients de lideratge en un moment que acaba d’arribar el nou entrenador, Salva Camps, el camí cap a una fundació i el projecte de la ciutat esportiva. Batlle, nascuda a Besalú i ara resident a Sant Cugat, com és lògic se sent il·lusionada i esperançada amb el nou futur de l’entitat a l’espera d’objectius imminents de si el president, Marc Gasol, continuar jugant un any més. Des de la direcció, ella té ganes i l’ambició de consolidar el club i de projectar reptes com la possible unificació amb l’Uni Girona “fa temps que se’n parla”, la modernització i sostenibilitat de Fontajau, “que ja farà 30 anys”, la fundació del club i la ciutat esportiva (curiós pel nom que fos la Gasol de Salt).

“És un moment d'estacionalitat del club perquè hem crescut molt ràpid en molt poc temps”, sintetitza Batlle, amb la idea de què “per ser sostenibles no podem dependre només del resultats del primer equip.”

Prové de ser la directora de comunicació i màrqueting del Bàsquet Girona i per tant coneix quins són els valors i també quines són les mancances del club. Durant aquests set anys ha estat a l’ombra de la direcció i a partir d’ara afronta el repte de demostrar la seva vàlua i lideratge “tot i no haver jugat mai a bàsquet”.