El Girona posa a la venda l'equipació de l'estrena a la Champions

Aleix Garcia, traspassat al Bayer Leverkusen, ja va revelar el nou model en la festa de final de temporada

Tatiana Pérez

Tatiana Pérez

Era un secret a veus. Fins i tot, Aleix Garcia, que ha acabat traspassat al Bayer Leverkusen, la va fer pública el dia de la festa de final de temporada. Malgrat que d’allò ja feia més d’un mes i encara no hi havia notícies. S’ha fet esperar, però finalment el Girona ha pogut revelar aquest migdia de manera oficial la primera equipació que lluirà la temporada 2024-25 del debut a la Champions. De la mà de Puma, el club ha presentat un disseny trencador amb la samarreta de color blanc-i-vermell en una sanefa que recorda al tret característic dels principals escuts de la ciutat i el pantaló de color vermell enlloc del típic blau. Les mitges són blanques amb detalls vermells.

Han sigut nombrosos els aficionats i simpatitzants -molts d’ells turistes- que no s'han pogut esperar a comprar la samarreta amb el distintiu de la Champions i l'han tingut el primer dia que sortia a la venda. El preu de la indumentària bàsica és de 80 euros per a les talles d’adults i 70 euros per a les infantils. Després, si s’escau, cal afegir-hi el pegat de competició i el nom i dorsal a l’esquena.

Està disponible des d’avui a les botigues oficials del Girona (a la Rambla i a Montilivi), on-line a la web del club i a totes les botigues Puma o botigues d’esport que tinguin samarretes de futbol.

El curs 2024-25 el Girona abandona les franges verticals per innovar amb un nou model carregat d’història i simbologia. La primera samarreta destaca, com és habitual, per ser de color blanc-i-vermell, però aquesta vegada es portarà en l’anomenat vaire -un patró repetitiu utilitzat en l’heràldica medieval- per evocar les aigües de l’escut de la ciutat i també del club o d’altres entitats gironines. En aquest sentit, tot i que popularment s’ha atribuït als rius de Girona, es tracta purament d’una nomenclatura heràldica. Amb aquesta indumentària, el club vol potenciar la identitat dels gironins i gironines, així com el seu orgull.

Una altra de les novetats és que a la part central deixa de sortir-hi Gosbi, que ja no patrocina al Girona, i hi apareix Etihad Airways, el nou sponsor principal. A més a més, a la part de darrere del coll, que torna a ser rodó, hi ha la senyera i les mànigues es presenten llistes en vermell llampant.

L’equipació es completa amb els pantalons vermells i les mitges blanques amb detalls en vermell.